9.04.2014

Nippah~

Wypadałoby napisać jakiś ładny post, by to oficjalnie potwierdzić.
Zawieszam działalność bloga do odwołania. Dziękuję wszystkim tym, którzy byli z Rei od początku i wspólnie z nią próbowali rozwiązać tajemnicę Higashiki. 
NIE PORZUCAM TEJ HISTORII
Za jakiś czas do niej wrócę.
Czemu zawieszam to opowiadanie?
a) Z racji braku weny. Mam napisany tylko 14 rozdział i nic dalej. Nie wymyśliłam niczego nowego od chyba dwóch miesięcy i nie mam żadnej motywacji do pisania :<
b) Sprawy osobiste
Mam nadzieję, że moi "wierni" czytelnicy przy mnie pozostaną i będą czekać na nowe rozdziały.
Przepraszam, Wasza Hitori (Neko)

btw, śliczny art :)

3 komentarze:

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę SPAM

Czytelnicy:

Proszę nie kopiować treści ^^